Bliv medlem

Hvordan bliver jeg medlem

Har du lyst til at blive medlem af Miniatureforeningen “mini”, kan du sende en mail til mini@miniforeningen.dk med oplysning om dit navn, adresse, tlf. nr. og e-mailadresse.  Har du ikke mail, kan du kontakte vores sekretær Birgit Jalling på telefon 20 95 63 55.

Du er også velkommen til at komme til et medlemsmøde og i den forbindelse blive optaget i foreningen ved henvendelse til formanden eller et andet bestyrelsesmedlem på mødet.

Velkommen i foreningen
Du får tilsendt et velkomstbrev vedlagt vores foreningspjece og du kan nu deltage i alle foreningens arrangementer. Måske du allerede har modtaget den ved et af vore åbne arrangementer. Efter indbetaling af kontingent får du udleveret koden, der giver udvidet adgang til vores hjemmeside. Med adgangskoden får du adgang til alle de tidligere nummer af Miniature Nyt og alle de ideer og “gør det selv” opskrifter, der har været bragt i medlemsbladet i de senere år.

Kontingent
Du skal selv indbetale kontingent til vores konto i Danske Bank reg.nr. 4448 konto.nr. 10145961 eller via Mobile Pay nr. 39727. Bruger du Mobile Pay, så husk at skrive dit navn under ”besked”, når du sender pengene. Fremover vil du pr. mail modtage en opkrævning på årskontingentet i januar måned.

Beløbet er 350 kr. pr. person og 600 kr. for 2 personer med samme adresse. Kontingentet er gældende fra 1. januar til 31. december i det år kontingentet indbetales. Ved indmeldelse 1. september eller senere betales ½ kontingent.

For at få stemmeret på generalforsamlingen skal kontingentet være betalt inden.

Pjece
Læs mere om foreningen  i vores pjece:  Miniatureforeningen “mini”

Comments are closed.