Hvad sker der

Miniatureforeningen ‘mini’ afholder en række forskellige aktiviteter for medlemmerne.

Se under “Bliv medlem” her på hjemmesiden, hvis du er interesseret i at deltage i vore forskellige tilbud, men endnu ikke er medlem af foreningen. Alle med interesse for miniature er velkommen som medlemmer af foreningen.

Ud over vores egne aktiviteter, orienterer vi løbende om andre spændende tilbud i Danmark, som foreningens medlemmer arrangerer for miniatureinteresserede og om, hvad der sker i udlandet f.eks. afholdelse af miniaturemesser mv.

Medlemsmøder
De møder, som Miniatureforeningen ”mini” arrangerer, annonceres i Miniature Nyt, som udsendes digetalt til  medlemmerne 6 gange om året.
Vores faste tilholdssted er Farum Kulturhus i Teatersalen, Stavnsholtvej 3, 3520 Farum.
De første 5 til 6 borde i salen er reserveret til alle jer, der gerne vil deltage i aftenens demonstration.
Alle jer der gerne vil sælge noget eller læse og snakke sidder ved de resterende borde.
Har du noget miniature, du vil sælge, kan du også bruge bordene ude i siderne.
Der er gratis kaffe/te og småkager til medlemsmøderne. Du skal blot selv medbringe et krus.
Vores møder starter normalt kl. 18.30. Vi pakker sammen fra kl. ca. 20.30 og skal være ude af døren kl. 21.00. Vi takker og er altid glade for hjælp før og efter mødet.

Værktøjskassen
Det er en god idé altid at have disse ting med sig til medlemsmøder og kurser mv.:
Dit navneskilt, en arbejdslampe, en lille fin saks, en hobbykniv, en syl, en lineal, en skæreplade, en pincet, en tang, tape, malertape, blyant, træ lim og evt. bogbinderlim, et par fine pensler og evt. en lup. Hvis andet udstyr er nødvendigt til et projekt, bliver det nævnt ved omtalen af mødet.

Lyst til at undervise
Vi efterlyser undervisere både til medlemsmøder og arbejdende værksted.
Vi vil gerne opfordre alle, der har en god ide og lyst til at undervise, om at kontakte en fra bestyrelsen.

Medlemsmøder

Kurser og workshops