Udstillingen i Farum 2017

Miniatureforeningen “mini” havde igen en stor flot udstilling på Dukkehusfestivalen i Farum den 6. og 7. maj 2017. Denne gang var ideen at vise mangfoldigheden i vores hobby.

Emnet for udstillingen var frit. Foreningens medlemmer blev opfordret til at bidrage med større eller mindre projekter. Den eneste betingelse var, at det skulle være noget, der ikke havde været udstillet før. Der var i alt 25 af medlemmerne, der udstillede forskellige flotte projekter.
Desuden blev der på udstillingen vist et eksem­plar af alle de ting, medlemmerne har lavet på medlems­møder og kurser i de sidste par år.

I nedenstående Galleri kan du se en række billeder med et væld af detaljer fra udstillingen.
Klik på et billede for at se det i stor størrelse med forklarende undertekster. Bemærk at der er tre sider med billeder.

Comments are closed.