Udflugter og rejser

Miniatureforeningen “mini” arrangerer med mellemrum spændende ture til f.eks. museer og miniatureforhandlere i Danmark samt rejser til miniaturemesser i udlandet.

For at deltage i foreningens udflugter og rejser, skal du være medlem.
Under forudsætning af, at der er ledige pladser efter sidste tilmeldingsfrist, er ledsagere og ikke-medlemmer af foreningen velkommen til at deltag mod en merpris, der svarer til foreningens kontingent. Dvs. 250 kr. for en en­kelt person og 200 kr. for en person, der bor sammen med et medlem, der deltager i rejsen. i begge tilfælde dog halvdelen af kontingentet, hvis rejsen finder sted efter 1. september.

Vil du gerne være medlem, kan du se yderligere oplysninger her.

Busrejse til miniaturemesse i Arnhem Holland

Som tidligere annonceret arrangerer Miniaturefore­ningen ”mini” i efteråret en bustur til Messe i Holland. Selve messen foregår lørdag og søndag den 28. og 29. september 2019. Vi kører fredag den 27. septem­ber og kommer hjem mandag den 30. sep­tember 2019

Vi skal overnatte på Van der Valk Hotel Arnhem.

Pris
Prisen for turen, der dækker transport, 3 overnatnin­ger, 3 x morgenmad og 3 x middag på hotellet, er:
Pr. person i delt dobbeltværelse 3.840 kr.
Tillæg for enkelt værelse 1.220 kr.
Gennemførelse af rejsen kræver at vi er mindst 35 personer.

Seneste tilmeldingsfrist 1. august 2019.
Tilmelding sker til Grethe Holme Jantzen på et medlemsmøde eller på rejse@miniforeningen.dk.
Betaling senest 1. august 2019 på foreningens bankkonto reg. nr. 4448 kontonr. 10145961 eller via Mobile Pay tlf. nr. 39727. Bruger du Mobile Pay, så husk at skrive dit navn un­der ”besked”, når du sender pengene.

Vi kører med Ørslev.

Rejseplan

Fredag den 27. september:
Afgang med bus Høje Tåstrup Station kl. 07.15.
Opsamling i Ringsted (Ringsted Station med mulighed for rejsende fra Fyn og Jylland) kl. 08.15.
Sejlas med Rødby – Putgarden.
Middag på hotellet når vi når frem.
Foreningen vil sørge for kaffe og morgenbrød ved turens start og en mindre snack undervejs. Men sørg selv for madpakke til frokost. Der vil også være mulighed for indkøb af mad på de passende pauser, der er, undervejs.

Lørdag den 28. september:
Messedag. Bussen kører os til messen efter morgenmad på hotellet og henter os igen, når messen er slut.
Middag på hotellet. Nærmere tidsplan aftales.

Søndag den 29. september:
Messedag. Bussen kører os til messen efter morgenmad på hotellet, og henter os igen når messen er slut.
Middag på hotellet. Nærmere tidsplan aftales.

Mandag den 30. september:
Hjemkørsel efter morgenmad. Forventet ankomst til Ringsted kl. 19.45. Forventet ankomst til Høje Tåstrup kl. 20.45.

Du kan se mere om messen på https://dhnnu.powweb.com//dhnshow/locatie.html