Udflugter og rejser

Miniatureforeningen “mini” arrangerer med mellemrum spændende ture til f.eks. museer og miniatureforhandlere i Danmark samt rejser til miniaturemesser i udlandet.

For at deltage i foreningens udflugter og rejser, skal du være medlem.
Under forudsætning af, at der er ledige pladser efter sidste tilmeldingsfrist, er ledsagere og ikke-medlemmer af foreningen velkommen til at deltag mod en merpris, der svarer til foreningens kontingent. Dvs. 250 kr. for en en­kelt person og 200 kr. for en person, der bor sammen med et medlem, der deltager i rejsen. i begge tilfælde dog halvdelen af kontingentet, hvis rejsen finder sted efter 1. september.

Vil du gerne være medlem, kan du se yderligere oplysninger her.

Tag på tur med miniatureforeningen

I weekenden den 5. og 6. oktober 2019 er der miniaturemesse i Mariager. For jer, der gerne vil se messen på en enkelt dag, arrangerer Miniatureforeningen en bustur lørdag den 5. oktober 2019.

Afgang fra Høje Tåstrup Station kl. 7.30, der vil være mulighed for at stå på bussen på Samkørsels pladsen Søndersøvej 86, 5492 Vissenbjerg kl. ca. 9. Afgang retur fra Mariager kl. 16.30. (For at undgå at skulle skifte chauffør undervejs skal vi køre inden messen lukker).

Pris for deltagelse på busturen er 400 kr. Dette er for busturen samt kaffe og morgenbrød som vi sørger for er klar ved afgang. Tag lidt forplejning med selv til resten af turen, der vil også være mulighed for købe, når der er stop undervejs. Busturen gennemføres kun såfremt der er 35 tilmeldte.

Tilmelding til rejse@miniforeningen.dk senest den 21. september 2019. Husk at skrive hvor du vil stå på. Samme dag skal deltagerpris ligeledes være indbetalt på foreningens konto 4448-0010145961 eller på mobile pay på foreningens nummer 39727.

Se mere om Mariager Miniature Messe på https://mariagerminiaturemesse.dk

Mange mini hilser