Udflugter og rejser

Miniatureforeningen “mini” arrangerer med mellemrum spændende ture til f.eks. museer og miniatureforhandlere i Danmark samt rejser til miniaturemesser i udlandet.

For at deltage i foreningens udflugter og rejser, skal du være medlem.
Under forudsætning af, at der er ledige pladser efter sidste tilmeldingsfrist, er ledsagere og ikke-medlemmer af foreningen velkommen til at deltag mod en merpris, der svarer til foreningens kontingent. Dvs. 250 kr. for en en­kelt person og 200 kr. for en person, der bor sammen med et medlem, der deltager i rejsen. i begge tilfælde dog halvdelen af kontingentet, hvis rejsen finder sted efter 1. september.

Vil du gerne være medlem, kan du se yderligere oplysninger her.

Bustur til Mariager Miniature Messe

På Mariager Miniature Messe kan du blandt mange andre dygtige miniaturister møde sølvsmed Jens Torp, som laver sølvminiaturer i absolut særklasse.

I weekenden den 6. og 7. oktober 2018 er der miniature messe i Mariager. For jer der gerne vil se messen på en enkelt dag, arrangerer Miniaturefore­ningen en bustur lørdag den 6. oktober 2018.

Afgang fra Høje Tåstrup Station kl. 7.30 og afgang retur fra Mariager, når messen lukker kl. 17. Nærmere forventet hjemkomst kommer senere.

Pris for deltagelse for busturen er 400 kr. Dette er udelukkende for bustu­ren, så tag lidt mad og drikke med selv. Busturen gennemføres kun såfremt der er 35 tilmeldte.

Tilmelding til lindevang@nypost.dk senest den 31. juli 2018. Samme dag skal deltagerpris ligeledes være indbetalt på foreningens konto 4448 10145961 eller på Mobile Pay på foreningens telefon 42 66 90 14. Se mere om Mariager Miniature Messe på https://mariagerminiaturemesse.dk.