Udflugter og rejser

Miniatureforeningen “mini” arrangerer med mellemrum spændende ture til f.eks. museer og miniatureforhandlere i Danmark samt rejser til miniaturemesser i udlandet.

For at deltage i foreningens udflugter og rejser, skal du være medlem.
Under forudsætning af, at der er ledige pladser efter sidste tilmeldingsfrist, er ledsagere og ikke-medlemmer af foreningen velkommen til at deltag mod en merpris, der svarer til foreningens kontingent. Dvs. 250 kr. for en en­kelt person og 200 kr. for en person, der bor sammen med et medlem, der deltager i rejsen. i begge tilfælde dog halvdelen af kontingentet, hvis rejsen finder sted efter 1. september.

Vil du gerne være medlem, kan du se yderligere oplysninger her.

Pga. coronakrisen er miniaturemessen Minivast og foreningens planlagte bustur til Göteborg, Sverige aflyst.

Bustur til Rheda er aflyst pga. coronakrisen.

Busrejse til miniaturemessen 1 zu 12 i Rheda-Wiedenbeück den 5. – 8. juni 2020 er aflyst – Da dato for messen er ændret til den 17. – 18. oktober 2020.

Messen er den største i Tyskland med omkring 200 stande. Det er her, nogle af de største miniature-kunsthåndværkere udstiller og sælger deres unikke ting. Men der er også billige­re ting, og masser af spændende ting til gør-det-selv-folket.