Udflugter og rejser

Miniatureforeningen “mini” arrangerer med mellemrum spændende ture til f.eks. museer og miniatureforhandlere i Danmark samt rejser til miniaturemesser i udlandet.

For at deltage i foreningens udflugter og rejser, skal du være medlem.
Under forudsætning af, at der er ledige pladser efter sidste tilmeldingsfrist, er ledsagere og ikke-medlemmer af foreningen velkommen til at deltag mod en merpris, der svarer til foreningens kontingent. Dvs. 250 kr. for en en­kelt person og 200 kr. for en person, der bor sammen med et medlem, der deltager i rejsen. i begge tilfælde dog halvdelen af kontingentet, hvis rejsen finder sted efter 1. september.

Vil du gerne være medlem, kan du se yderligere oplysninger her.

Der er ledige pladser i bussen

Bustur til Mariager Miniature Messe

På Mariager Miniature Messe kan du blandt mange andre dygtige miniaturister møde sølvsmed Jens Torp, som laver sølvminiaturer i absolut særklasse.

I weekenden den 6. og 7. oktober 2018 er der miniature messe i Mariager. For jer der gerne vil se messen på en enkelt dag, arrangerer Miniaturefore­ningen en bustur lørdag den 6. oktober 2018.
Der er nu så mange tilmeldte at busturen gennemføres. Og der er stadig ledige pladser i bussen, så du kan endnu nå at komme med.

Afgang fra Høje Tåstrup Station kl. 7.30 eller fra den samkørselsparkeringsplads, der ligger tæt på afkørsel 35 Ringsted kl. 8.00. Adressen er Parkeringsplads Østre Ringvej 50, 4100 Ringsted. Afgang retur fra Mariager, når messen lukker kl. 17. Oplys ved tilmeldinger hvor du ønsker at stå på og af bussen. Nærmere forventet hjemkomst og andre praktiske oplysninger udsendes til deltagerne.

Pris for deltagelse i busturen er 400 kr. Dette er udelukkende for bustu­ren, så tag selv lidt mad og drikke med på vejen til Mariager. Der bliver et stop undervejs, og der er mulighed for at købe lidt at spise i Mariagerhallen, hvor messen holdes.

Tilmelding til lindevang@nypost.dk så hurtigt som muligt. Samtidig med tilmeldingen skal deltagerpris indbetales på foreningens konto 4448 10145961 eller på Mobile Pay på foreningens telefon 42 66 90 14.

Se mere om Mariager Miniature Messe på https://mariagerminiaturemesse.dk