Udflugter og rejser

Miniatureforeningen “mini” arrangerer med mellemrum spændende ture til f.eks. museer og miniatureforhandlere i Danmark samt rejser til miniaturemesser i udlandet.

For at deltage i foreningens udflugter og rejser, skal du være medlem.
Under forudsætning af, at der er ledige pladser efter sidste tilmeldingsfrist, er ledsagere og ikke-medlemmer af foreningen velkommen til at deltag mod en merpris, der svarer til foreningens kontingent. Dvs. 250 kr. for en en­kelt person og 200 kr. for en person, der bor sammen med et medlem, der deltager i rejsen. i begge tilfælde dog halvdelen af kontingentet, hvis rejsen finder sted efter 1. september.

Vil du gerne være medlem, kan du se yderligere oplysninger her.

Bustur til miniaturemesse i Sverige

Miniature messe i Göteborg den 30. maj 2020, vil du med?
Miniatureforeningen ”mini” arrange­rer en bustur til Göteborg lørdag den 30. maj 2020.

Afgang fra Høje Tåstrup Station kl. 8.
Stop på Hillerød Station kl. 8.45 for at samle op.

Afgang fra Göteborg kl. 17, med stop i Hillerød på vejen hjem. Forventet ankomst til Høje Tåstrup kl. 21.30.
Foreningen sørger for kaffe/te og morgenbrød til turen over.

Prisen for at deltage er 325 kr.
Turen gennemføres med mindst 35 deltagere.

Tilmelding skal ske til Grethe Holme Jantzen senest 30. april 2020 på lindevang@nypost.dk.

Se mere om messen på www.minivast.se.
Nederst  – helt nede i bunden – på hjem­mesidens forside står der “Languages – Svenska/English”. Ved klip på “Svenska” kom­mer du ind på en side, hvor du kan vælge at se udstillerliste og Workshops mv.

Bustur til Rheda

De to jyske miniaturister Erna Bach og Hanne Lauritsen gentager succesen fra 2018. De arrangerer en busrejse til miniaturemessen 1 zu 12 i Rheda-Wiedenbeück den 5. – 8. juni 2020.

Messen er den største i Tyskland med omkring 200 stande. Det er her, nogle af de største miniature-kunsthåndværkere udstiller og sælger deres unikke ting. Men der er også billige­re ting, og masser af spændende ting til gør-det-selv-folket.

Kort sagt, der er noget for alle miniatureinteresserede. Du kan se mere om messen på www.1zu12.com.

Rejsen er arrangeret i samarbejde med Nilles Rejser, som også har det økonomiske ansvar.

Bussen kører ned gennem Jylland, hvor der er flere opsamlingssteder undervejs. Som eksempel kan man tage toget fra København eller en af mellemstationerne mod Jylland og stå på bussen i Kolding.

Se kontakt, tilmelding, pris, betaling, indhold og rejseplan på foreningens hjemmeside: Bustur til Rheda