Orientering fra bestyrelsen

Alle arrangementer er aflyst

Kære alle medlemmer af Miniatureforeningen “mini”.

Som du helt sikkert er klar over, er antallet af smittede med Covi19 steget meget i den sidste tid, og der er indført nye restriktioner. Dette betyder desværre, at vi i Bestyrelsen har måttet træffe en meget svær beslutning. Men vi er nødt til at aflyse al aktivitet i foreningen resten af året.

Det betyder at alle kurser, lang lørdag og medlemsmøder er aflyst frem til og med 31. december 2020. Loppemarkedet er ligeledes aflyst. Julemødet håber vi at kunne gennemføre som det sidste møde inden vi går på sommerferie i juni 2021. Det har været et meget svært år for os alle, og jeg håber bestemt på, at 2021 bliver bedre, men vi bliver lige nu nødt til at passe på os selv og hinanden, og overholde alle restriktioner.

Pas godt på jer selv
Mange mini hilsner
Grethe Holme Jantzen, formand

Tjek dine oplysninger på medlemslisten

Det sker desværre, at foreningen får breve (med Miniature Nyt) og mails retur, fordi oplysningerne i medlemslisten er mangelfulde eller helt forkerte.
Den aktuelle medlemsliste ligger på hjemmesidens lukkede medlemssider (som kun foreningens medlemmer kan se).
Det vil være en stor hjælp, hvis du vil tjekke, at dit navn, adresse, telefonnr. og mailadresse er opført korrekt i medlemslisten.
Er der noget i dine kontaktoplysninger, der skal rettes, eller har du glemt årets kode til du lukkede medlemssider, bedes du sende en besked til foreningens mailadresse mini@miniforeningen.dk.

Forslag til emner efterlyses

Kontakt meget gerne bestyrelsen, hvis du har forslag til emner på medlems­mødet. Det må meget gerne være noget, der kan laves som kit på mødet, eller noget vi kan være fælles om.
Vi vil også meget gerne kontaktes, hvis du har forslag til kurser.