Orientering fra bestyrelsen

Kurser på Nordfyns Højskole

Nordfyns Højskole har i adskillige år arrangeret ugekurser i at lave miniaturemøb­ler og dukkehuse for begyndere og øvede i juli/august måned med Susanne Botfeldt som underviser.
Højskolen vil gerne udbyde flere miniaturekurser, og i april måned i år gennem­førte skolen i samarbejde med Miniatureforeningen ”mini” et meget vellykket weekendkursus med Line Fauerholm som underviser.
Både skolen og foreningen vil gerne fortsætte samarbejdet, så vi har aftalt et wee­kendkursus den 1. – 2. december i år med Kirsten Dons Hansen fra KJDesign som underviser. Kurset får titlen ”Kom godt i gang” og det kommer omkring flere forskellige emner, bl.a. lys i dukkehuset, som flere har efterlyst.
Højskolen står for alt det praktiske: Tilmelding, betaling, indkvartering og afløn­ning af underviseren mm.
Foreningens rolle er at finde emner og undervisere og annoncering af kurset i Mi­niature Nyt samt på vores hjemmeside og Facebook.

Forslag til emner efterlyses

Kontakt meget gerne bestyrelsen, hvis du har forslag til emner på medlems­mødet. Det må meget gerne være noget, der kan laves som kit på mødet, eller noget vi kan være fælles om.
Vi vil også meget gerne kontaktes, hvis du har forslag til kurser.