Medlemsmøder

Hvis ikke andet er oplyst afholdes medlemsmøderne i Teatersalen, Kulturhuset, Stavnsholtvej 3, 3520 Farum kl. 18.30 -21.00.

Hvis du ikke er medlem, er du meget velkommen til at besøge os på et medlemsmøde, hvis du er interesseret i at se, hvad vi laver og eventuelt overvejer at blive medlem.

Aflyst pga. nye Corona-restriktioner

Medlemsmøde tirsdag den 23. februar 2021 kl. 18.30 – 21.00 i Teatersalen
– Sussex kurv ved Tove Palm

En Sussex kurv er en stor, flad spånkurv med hank, som den glade havekone bruger til at samle grønt­sager eller blomster i. Vi laver den af kartonstrimler og maler den, så den ligner en spånkurv.

Pris: 25 kr. for vejledning og tilskårne strim­ler.

Forskellige Sussex kurve.

Medbring: Lim i flaske med fin spids (kan evt. lånes), kraftig saks, blyant, limklemmer eller tøjklemmer. Resten tager Tove med.

Deltager du ikke i medlemsmødet kan en elektronisk udgave af vejledningen købes for 15 kr. af Tove, telefon og mobile pay 29 65 03 68 eller mail havekonen@hotmail.com Så slipper du for porto, og vejledningen indeholder målene på strimlerne, som du selv skal skære ud.

Generalforsamling er foreløbig planlagt til afholdelse onsdag den 24. marts 2021 kl.19 i Teatersalen

I følge Miniatureforeningen ”mini”s vedtægter skal foreningens generalforsamling afholdes hvert år i 1. kvartal.
Teatersalen i Farum Kulturhus er bestilt til afholdelse af generalforsamling den 24. marts 2021. Men med de nuværende Corona-restriktioner er det usikkert, om generalforsamlingen kan afholdes på den planlagte dato, eller om den må udsættes. Så snart bestyrelsen ved, hvornår generalforsamlingen med sikkerhed kan afholdes, vil indkaldelsen med dagsorden samt årsregnskab og forslag til budget blive udsendt med mail til alle foreningens medlemmer. Husk at kontingentet til forenin­gen skal være betalt for at have stemmeret ved generalforsam­lingen.

Medlemsmøder og Lang Lørdag i marts og april 2021

Vi glæder os til, at vi igen kan samles til medlemsmøder, Lang Lørdag, kurser og messer mv.

Teatersalen er bestilt til medlemsmøde torsdag den 22. april 2021 og Foreningslokalet er bestilt til Lang Lørdag den 6. marts og den 10. april 2021. I skrivende stund er det pga. Corona-situationen usikkert, om der kan holdes medlemsmøder og Lang Lørdag i marts og april måned 2021.

Så snart bestyrelsen er sikker på, hvornår der igen kan holdes medlemsmøder og Lang lørdag, vil der blive givet besked til alle foreningens medlemmer pr. mail, og det vil blive annonceret på foreningens hjemmeside og Facebook-side.

Kalenderen:

Der er planlagt følgende medlemsmøder:

2021: 24.03. + 22.04. + 17.05 + 22.06.