Medlemsmøder

Hvis ikke andet er oplyst afholdes medlemsmøderne i Teatersalen, Kulturhuset, Stavnsholtvej 3, 3520 Farum kl. 19.00 -22.00.

Hvis du ikke er medlem, er du meget velkommen til at besøge os på et medlemsmøde, hvis du er interesseret i at se, hvad vi laver og eventuelt overvejer at blive medlem.

Kalenderen:

Medlemsmøde tirsdag den 13. august 2019 kl. 19 – 22 i Teatersalen

– Forskellige stingtyper til miniaturebroderi ved Marianne Kunkel

Lille måtte syet med plyssting.

I i april og juni nummer af Miniature Nyt, er der artikler om forskellige broderisting. Marianne har prøvet at vise stingene, både med billeder og tegninger, men det er måske nemmere at prøve det i praksis, derfor vil hun på medlemsmødet i august være behjælpelig med at afprøve de forskellige stingtyper.
Der vil være nogle små ”prøvestykker”, man kan øve på, og desuden nogle kit til en lille måtte i plyssting.

Medbring: Broderenål, saks, en tynd strikkepind, og her taler vi almin­delige pinde str. ca. 2, og hvad I ellers bruger af hjælpemidler når I bro­derer.

Pris: 30 kr. for materialer og kit.

Deltager du ikke medlemsmødet kan kit efter mødet fås ved henven­delse til Marianne Kunkel, mail kunkelmini@gmail.com, tlf. 40 11 94 17,

Der er desuden planlagt følgende medlemsmøder: Vi holder sommerferie i juli måned.

2019: 18. september + 21. oktober + 18. november + 12. december (julemøde).
2020: 16. januar + 17. februar. + 18. marts (generalforsamling) + 16. april + 18. maj + 16. juni.