Lang Lørdag

Hvis ikke andet er oplyst afholdes Lang Lørdag i Farum Kulturhus, Foreningslokalet, Stavnsholtvej 3, 3520 Farum kl. 10.00 -15.00.

Interesserede, der ikke er medlemmer af foreningen, er altid velkomne til at besøge os på en Lang Lørdag for få en snak om miniature og for at se, hvad vi laver.

Lang lørdag:

Den 5. oktober  2024 –  Aflyst  kulturhuset selv  skal bruge lokalet

Lang Lørdag er en mulighed for at afsætte en hel dag til at komme et godt stykke videre med et igangværende mini-projekt i godt selskab med ligesindede.

Vi hjælper og inspirerer hinanden, og vi plejer at have det rigtig hygge­ligt. Tag dit projekt, madpakke, drikkevarer og lampe med. Der er kabeltromler til rådighed, og der laves kaffe og te i lokalet.

Bestyrelsens tovholder på Lang Lørdag er Ena Petersen, som kan kontaktes på tlf. 26 83 99 53 eller mail enahugo@live.dk.   – Foruden at deltage i lang lørdag, er det muligt at deltage i Kulturhusets Strikkefestival. Se mere på : https://www.farumkulturhus.dk/kalender/posts/2024/october/strikkefestival/

Den 5. oktober 2024  afholder Farum Kulturhus Strikkefestival.

Foreningens deltagelse er  aflyst, da ingen har meldt sig til at strikke.

Der er planlagt Lang Lørdag på følgende datoer:

Som regel er der Lang Lørdag den første lørdag i måneden.