Så er alle hjemme igen. Sidste mand/kvinde blev sat af kl. ca 23.30, efter en glat hjemtransport. Stor tak til “vores egne” chauffører fra Dito Rejser. Og stor tak til alle deltagere som har været med til at gøre denne tur til en dejlig oplevelse.
Så er vi hjemme igen…