Miniature Loppemarked 23. september

HUSK – Miniature Loppemarked på lørdag.

Miniatureforeningens Loppemarked afholdes på lørdag den 23. september 2023 i Farum Kultur­hus, Teatersalen, Stavnsholtvej 3, 3520 Farum kl. 10.00 – 14.00. Alle interesserede inviteres til at deltage. Der er gratis entre.

På Miniature Lop­pemarkedet vil der, som i de tidligere år, være et bugnende udvalg af nyt og gam­melt, både købt og hjem­melavet. Her sæl­ges alt, hvad der har med dukkehu­se at gøre. Det gælder minia­ture i alle størrel­ser både i skalaen 1:12, Lundby og andre mær­ker i skala 1:16/18 og gamle dukkehusting i alle muli­ge andre målestoksforhold. På loppemarkedet kan du være heldig at finde lige det, du mangler eller må­ske møb­lere et helt dukke­hus for en rimelig penge til dig selv, dine børn eller børne­børn.

Se mere om loppemarkedet på foreningens hjemmeside: http://www.miniforeningen.dk/hvad-sker-der/i-danmark/

This entry was posted in Ikke kategoriseret. Bookmark the permalink.