Husk medlemsmødet på torsdag den 22. september

Husk medlemsmødet torsdag den 22. september 2022 kl. 18.30 – 21.00 i Teatersalen. Aftenens emne er “Næste års udstilling”.

Vil du være med til at finde emnet til næste års udstilling i for­bindelse med Dukkehusfestivalen i Farum 2023?

Workshop: På medlemsmøde arrangerer vi en workshop, som alle interesserede er velkomne til at deltage i. På workshoppen drøfter vi alle forslag og vælger det, der er mest stemning for.

Arbejdsgruppe: Er der interesse for det, nedsætter vi en arbejds­gruppe, hvor medlemmerne kan mødes med jævne mellemrum for at arbejde sammen og give hinanden gode råd og/eller ideer. Gruppen kan f.eks. mødes i forbindelse med Lang Lørdag, med­lemsmøderne eller et helt andet sted, hvor det er muligt.

Vil du gerne være med, men er du forhindret i at deltage i med­lemsmødet, bedes du kontakte Grethe Holme Janzen på mail lindevang@nypost.dk.

This entry was posted in Medlemsdebat. Bookmark the permalink.