Husk Åbent Hus

HUSK, at det er på mandag den 15. maj 2017 kl. 19 – 22, vi holder Åbent hus, hvor alle interesserede er inviteret til at komme og se, hvad vi laver. Hovedparten af Åbent Hus vil forløbe som et almindeligt medlemsmøde. Det nye er, at der ved dertil indrettede borde vil være undervisning i at lave miniatureting i papir, træ og metal. ALLE er velkomne til at deltage i undervisningen eller kigge på, hvad der bliver lavet.
Der vil være hygge, kaffe, the og kage samt mulighed for at kigge i en masse udenlandske miniatureblade fra foreningens bibliotek. Desuden vil der, som ved alle vores møder, være salg af miniature.

Kom og bak op om vores hobby
Helt overordnet er Åbent Hus tænkt som en invitation til eventuelt kommende medlemmer, eller personer, der blot er nysgerrige på, hvad miniature er for noget. Derfor håber vi også, at foreningens medlemmer vil bakke op om projektet og møde op til denne medlemsaften, så arrangementet samtidig oser af vores sædvanlige hygge og aktivitet.

Inviter venner, veninder og bekendte med
Du er meget velkommen til at invitere venner, veninder og bekendte med til mødet.
Du kan se mere om Åbent Hus i Miniature Nyt nr. 2/2017 side 4 eller på foreningens hjemmeside under ”medlemsmøder” http://miniforeningen.dk/?page_id=259

This entry was posted in Medlemsdebat. Bookmark the permalink.