Udstillingen i Farum 2019

Der er efterhånden en lang tradition for, at Miniatureforeningen ”mini”s medlemmer laver en udstilling i forbindelse med Dukkehusfestivalen i Farum.
Udstillingen blev hold den 4. og 5. maj 2019 og i år var emnet frit. Medlemmerne kunne udstille lige det, de hav­de lyst til, bare det ikke havde været udstillet i Farum tidlige­re.
Den udfordring var der ikke mindre end 20 dygtige miniaturister, der tog imod. Flere af dem havde mere end en ting med, så der i alt blev udstillet 27 flotte projekter.

Som noget nyt var der denne gang flere forskellige skalaer re­præsenteret, både 1:12, 1:24, 1:48 og endnu mindre. Der var mange forskellige typer af miniaturer repræsenteret – både huse, butikker, landskaber, kikkasser og dukker.

I nedenstående Galleri kan du se en række billeder med et væld af detaljer fra udstillingen.
Klik på et billede for at se det i stor størrelse med forklarende undertekster. Bemærk at der er tre sider med billeder.