Tag på tur med ‘mini’

Miniatureforeningen “mini” arrangerer med mellemrum spændende ture til f.eks. museer og miniatureforhandlere i Danmark samt rejser til miniaturemesser i udlandet.

For at deltage i foreningens udflugter og rejser, skal du være medlem.
Under forudsætning af, at der er ledige pladser efter sidste tilmeldingsfrist, er ledsagere og ikke-medlemmer af foreningen velkommen til at deltag mod en merpris, der svarer til foreningens kontingent. Dvs. 250 kr. for en en­kelt person og 200 kr. for en person, der bor sammen med et medlem, der deltager i rejsen. i begge tilfælde dog halvdelen af kontingentet, hvis rejsen finder sted efter 1. september.

Vil du gerne være medlem, kan du se yderligere oplysninger her.

Bustur til miniaturemesse i Rheda

I samarbejde med Nilles Rejser arrangerer vores miniaturevenner i Nordjylland en 4-dages busrejse til Die messen 1 zu 12 i Rheda-Wiedenbrück den 25. – 28. maj 2018. Der er ledige pladser på turen og alle interesserede er velkomne til at deltage.

Der er afrejse fredag den 25. maj og hjemkomst den 28. maj 2018. Bussen kører ned gennem Jylland med forskellige opsamlingssteder på vejen. Kommer du fra Fyn eller Sjælland er der f.eks. opsamling i Vejle kl. 9.45 og i Kolding kl. 10.10. I Kolding bliver der samlet op over for Banegårdspladsen, hvilket er nemt, hvis man er med tog.

Prisen pr. person (i delt dobbeltværelse) er 2.700 kr., som dækker rejsen, 3 overnatninger med mor­genmad, aftensmad og frokost på ud- og hjemturen. Nilles Rejser har det økonomiske ansvar på rej­sen. Som information kan du finde hele rejsebeskrivelsen på vores (Miniatureforeningens) hjemmeside: Rejsebeskrivelse.

Kontakt og tilmelding til Erna Bach på tlf. 29 43 71 42 eller Hanne Lauritsen på mail hannelauritsen.dk@gmail.com.