Medlemsmøder

Hvis ikke andet er oplyst afholdes medlemsmøderne i Teatersalen, Kulturhuset, Stavnsholtvej 3, 3520 Farum kl. 19.00 -22.00.

Hvis du ikke er medlem, er du meget velkommen til at besøge os på et medlemsmøde, hvis du er interesseret i at se, hvad vi laver og eventuelt overvejer at blive medlem.

Kalenderen:

Julemøde onsdag den 13. december 2017 kl. 17.00 – 22.00 i Teatersalen

Traditionen tro vil der igen i år være bankospil ved Miniatureforeningens julemøde.

Vi vil gerne have, at så mange som muligt får glæde af gevinsterne. Reglerne for bankospillet er derfor ændret lidt i år.
I modsætning til tidligere vil der kun være gevinst på 1. række og fuld plade. Til gengæld vil der blive afholdt 7 spil (i modsætning til tidligere 5 spil). Det giver i alt 14 gevinster. Samtidig er der i budgettet for indeværende år sat dobbelt så mange penge af til gevinster i forhold til tidligere år. Der er således nogle meget flotte gevin­ster at glæde sig til i år.

Se programmet, prisen for at deltage og tilmeldingen til julemødet i indbydelsen, der udsendes elektronisk til alle medlemmer samtidig med Miniature Nyt nr. 5/oktober 2017.

Der er desuden planlagt medlemsmøder på følgende:
Torsdag den 18. januar 2018
Mandag den 19.februar 2018