Medlemsmøder

Hvis ikke andet er oplyst afholdes medlemsmøderne i Teatersalen, Kulturhuset, Stavnsholtvej 3, 3520 Farum kl. 19.00 -22.00.

Hvis du ikke er medlem, er du meget velkommen til at besøge os på et medlemsmøde, hvis du er interesseret i at se, hvad vi laver og eventuelt overvejer at blive medlem.

Kalenderen:

Kimono i japansk stil.

Medlemsmøde tirsdag den 14. november 2017 kl. 19 – 22 i Teatersalen
– Kimono i japansk stil ved Tove Palm

Stativet vi lavede på mødet i oktober skal selvfølgelig ikke stå tomt, vi laver en ki­mono i japansk stil til det.
Kimonoen dekoreres med ranker med blåregnblomster og -blade, som overra­skende nok ikke males med pensel, men med prægeredskab med kugle i enden. Guld- og sølvmaling samt blå og grøn akrylmaling udleveres.

Pris: Sæt med delvis syet kimono af silke eller det, der ligner, mønster til motivet og snitmønster til at sy flere, 30 kr.

Medbring: Kimonostativet, underlag, prægeredskab med kugle 1-2 mm, bro­deresaks, tynd synål, lampe og forstørrelsesbriller.

Julemøde onsdag den 13. december 2017 kl. 17.00 – 22.00 i Teatersalen

Traditionen tro vil der igen i år være bankospil ved Miniatureforeningens julemøde.

Vi vil gerne have, at så mange som muligt får glæde af gevinsterne. Reglerne for bankospillet er derfor ændret lidt i år.
I modsætning til tidligere vil der kun være gevinst på 1. række og fuld plade. Til gengæld vil der blive afholdt 7 spil (i modsætning til tidligere 5 spil). Det giver i alt 14 gevinster. Samtidig er der i budgettet for indeværende år sat dobbelt så mange penge af til gevinster i forhold til tidligere år. Der er således nogle meget flotte gevin­ster at glæde sig til i år.

Se programmet, prisen for at deltage og tilmeldingen til julemødet i indbydelsen, der udsendes elektronisk til alle medlemmer samtidig med Miniature Nyt nr. 5/oktober 2017.

Der er desuden planlagt medlemsmøder på følgende:
Torsdag den 18. januar 2018
Mandag den 19.februar 2018