Jubilæumsudstillingen

JUBILÆUMSUDSTILLING PÅ DUKKEHUSFESTIVALEN 2018

Miniatureforeningen søger medlemmer, der har lyst til at være med til at fejre Dukkehusfestivalens 25 års jubilæum den 5. og 6. maj. Du kan være med ved at deltage i foreningens udstilling på festivalen.

Vi er den gruppe, der er i gang med at bygge en by om­kring et torv i miniature skala 1:12, men der er plads til mange flere. Vi vil gerne have flere huse, men mindre bidrag som f.eks. et springvand, blomster i krukker, træer, mennesker – alle byens indbyggere, dyr, barnevogne, børn, der leger, en isbod, en pølsevogn, og hvad du ellers kan finde på, er meget velkomment.

Har du ikke selv et velegnet hus til udstillingen, så har vi fået modelsnedker Kurt Jensen til at lave 3 forskellige modeller af huse som samle­sæt, hvor du selv kan være med til at bestemme hvordan og hvilke døre og vinduer, der skal være i huset.

Du kan se mere om det spændende projekt, og om hvordan du kan være med, på foreningens hjemmeside http://miniforeningen.dk/?page_id=29

This entry was posted in Medlemsdebat. Bookmark the permalink.