Nyt fra Miniature i Tune

Sommerkurset Miniature i Tune er i fuld gang. 3-dages kurserne sluttede i går, og de 74 deltagere inkl. de 7 lærere har i dag taget fat på de sidste 2-dages kurser. De fleste af kursisterne er fra Danmark og de øvrige nordiske lande, men der er også kursister fra en lang række andre lande, som er taget til Danmark for at blive undervist af nogle af verdens dygtigste miniaturekunstnere.

Du kan se nogle resultater af kursisternes koncentrerede arbejde fra morgen til aften (og ofte hele aftenen med) i tre dage på foreningens Facebook side.

Billederne på Facebook siden har forklarende tekster, som du kan se, når du klikker på billederne til fuld størrelse. Find os ved at klikke på følgende link: www.facebook.com/miniatureforeningen/

This entry was posted in Medlemsdebat. Bookmark the permalink.