3000 “likes” på Facebook

Miniatureforeningen “mini” har nu gennem et par år her på Facebook fortalt om vores interesse. Om vore medlemsmøder og andre aktiviteter. Vi er nu oppe på over 3000 “likes” fra medlemmer (vi er i dag over 200), men i endnu højere grad fra alle I andre, der følger med i vores hobby. Dette vil vi gerne fejre ved at give jer et dybere kendskab til, hvad der sker lige nu i vores forening, ved at give jer alle adgang til at læse det sidste nye nummer af Miniature Nyt som udkommer i dag. Klik her, hvis du vil se vores medlemsblad Miniature Nyt 5-2018

Efter mere end 3 årtier med store og små dukker har Lisbeth Regel besluttet at lukke butikken Dukke Design. Samtidig har hun doneret alle sine fine opskrifter og mønstre i skala 1:12 til Miniatureforeningen ”mini”. Opskrifterne bliver løbende bragt i Miniature Nyt. Her får du opskriften på et strikket damesæt og en pigekjole med jakke. Damesæt og pigekjole med jakke.

This entry was posted in Medlemsdebat. Bookmark the permalink.